Tuesday, November 30, 2010

Kau bole x jangan terlalu ci-TUT!!!

Entri ini dibuat tatkala ku tengah BENGANG setelah dibengangkan oleh seseorang..maybe 2, 3 or lebih orang2 BANGANG yang telah berjaya memBENGANGkan aku...

TAHNIAH!!

Kerana telah berjaya mengganggu EMOSI aku....aku sekarang sedang  EMOSI-TERGANGGU mode disebabkan kau / korang...


Aku tak paham sesetengah orang..(well, maybe lebeh)...haruskah mengganggu PRIVACY orang laen? well, if ku nak berdiam diri dan memilih untuk menjadi kura2 sumbang....AKU PUNYA PASAL lah....kenapakah mesti privasi ku digodeh2...


Ni yang buat ku malas nak berbaik ngan ko ni...suka sangat KEYpoCHI nape lor...
kalau nak suruh pape, bley tak tanya leklok...bukan suruh2 gwa macam kuli dari Batak...
kalu nak KOMEN pape, bley x ko KOMEN elok2..bukan mengKUTUK manjang..bikin gwa rase STRESS sebab gwa terpikir..."Adakah teruk sangat pemilihan aku ni" - sedangkan lu sendiri bukanla LAWA-HENSEM-CUN-MACHO mana pun...lagi koman dr gwa rasanya.
kalu nak berlagak, bley x g berLAGAK cam BAGUS2 pada orang lain..not to me cuz I already know ur capability yo... x FABULOUS mana pown..
kalau nak tengok pape harta benda aku, bley x mintak leklok...bukan main rentap membikinkan gwa sentap!
kalau nak tau pape, bley x jangan paksa2 kalu aku taknak bagitau..sum things r better be left unknown...bukan sume bley canangkan satu DONIA!! haish...



nak jer ku LEMPANG lemping...malah menSMASH-FIREkan kau...tapi kenapakah kewarasan ku mengatasi segala2 yang bergelodak dalam ati...kadang2...aku benci bila ada sifat BAIK dalam diri neh....

bestnya kalu aku ble jadi KEJAM even lama sekejap....





aku MARAH...ku KESAL...ku TENSION...ku BORING....


Sebab ku ter'kenal ko...ku terpaksa berkawan + bercakap ngan ko walau dalam x rela+x ikhlas bercakap ngan ko...

Ku mengharapkan supaya ku bley byk2 bersabar ngan ko...dan cuba TIDAK mengENDAHkan ko....cuba tuk menganggap ko NOTHING dalam kamus hidup aku...supaya ko x menjadi impak maksima hidup aku yang aman damai if TANPA ko pengganggu emosi yang sudah hampir membuat aku SEWEL....

Untuk KO yang sangat tidak releven tuk di'entrikan di sini.....satu kalimah yang kurasakan patut dan releven:





KO MEMANG HAMPEH!!!


BERINGATLAH: SEBELUM MENDAPAT DEBIKAN AKU SEKIRANYA KO MASIH xNAK 'SLOW DOWN' KAN PERANGAI KO TUH...
*yark...dushum-dushum..*

peace-s



No comments: