Wednesday, November 24, 2010

Sila selamatkan aku...

2-3 hari ni aku menjadi stalker......
tu yang tak rajin mengupdate blog tu....
huhuh...
aku telah menjadi 'mangsa'
SILA..
TOLONGLAH AKU!!
(tersembah2 macam orang jepun...hait!)

aku asik ter'GOOGLE
blog2 shopping jek...
tolongla....
silalah selamatkan aku.....


setakat ni aku masih terkawal...
jadi de gak ku terai2 baca tips2 shopping online...
NAMUN...

bila ku nampak je barang yang ku berkenan
terus je 
'terbeli' dan 'membeli'...


HUWAAAAAAAAA... T___________________T


salah akukah semata2?
?????

ok...ok...
aku cuba jugak...
cut down budget 'shopping' aku...
setakat ni berjaya...
(tangan dah gigil dah ni...trr)

sket la...


arghh.....

kang aku OFF jugak PC ni kang...
(tapi pc ku ni x bersalah...aku yang salah!)

cemana ni?

MAKAnya...




---





---







---










---









---











---












itulah sebabnya ku tak ble concentrate dengan keje yang ku buat...

MAAFKAN SAYA...

en BOSH....

demikianlah

alasan terKUKUH saya...hehehehe







No comments: