Friday, February 25, 2011

Yaaa......marey...marey...marey......!

Marey...marey...marey....

Ha!
Mesti korang nak tau apa kesimpulannya kan...
Sebelum tu TQ for your feedback...

Ok...setelah dikaji2
and aku dah siap 'gugel' lagi nak tengok kajian2 sebelum ni
*Chewah!! 

Jawapannya....
Lelaki sila baca dengan tekun...


bulu

bulu

bulu

bulu

bulu

bulu

bulu

bulu

bulu

bulu

bulu

bulu

bulu

bulu

bulu

bulu

bulu

bulu

bulu

bulu


50 - 50 sebenarnya...
Ada yang kata OK JE...dan ada gak yang X OK LANGSUNG!

Fair and square la....
Slera memasing kan...


Yang suka tu sebab maybe jenis suka tido atas 'kapet' 
or memang suka tempat empuk2.......ngee..
Kalau pejam mata memang la rasa empuk...
Kalau bukak....AMMA!!


Biasa kalau perempuan kat Malaysia ni memang x suka
Yang berbulu lebat...
Maybe sebab serabut mata tengok...
nak 'lepak' atas tu manja2 pun tensen dah
Kang bulu masuk telinga la....
Masuk idung la....ehem...

Lagipun majoriti lelaki Malaysia ni x lebat sangat...
Ok - ok je...
Sebab Negara beriklim Khatulistiwa kan..
Kalu x, time berpeluh tu....wallah!!
Bayangkan azabnya...

Dah kalau dada pun ble berbau...
Apatah lagi Keti-......heheh

As for me...
Jawapan aku sama macam MAKBED

P tengok komen kalau x puas ati...,
aku capture pun x brapa nampak je ni...

Cuma ayat last dia aku x ble blah....hehe
Yang tu aku x campur..
Sebab terus terang aku memang mengkaji dulu
 calon2 suami dulu sebelum kawen....

Cemana?
Nak tau ke


Aku ajak diorang lumba lari ngan aku...
Kalau 'basah' lencun je kat dada tu selain keti-
Hmmm....babai!
Saya ngaku saya nakal dulu....hehe

Buat sesapa yang ada Bulu dada lebat tu jangan la terasa...
Jangan plak p shave licin...
Nanti x elok..lagi kasar ada la...
Bukan dr pengalaman k..aku baca...
tu aku tau...

Kalau camni lagi teruk kan...

Biar orang terima kita 
As What We Are...
Bukan sebab kita ikut bodo2 je sume
Tanpa usul periksa...

Sekian...
Majulah sukan BULU untuk negara....
Makbed...tiru style cancel ko jap..

No comments: