Thursday, March 10, 2011

Babai betul2 rerupanya..

X ku sangka...
Aku ingat gurauan semata..

Sebab slalu mamat ni memang suka kelentong aku..
Buat lawak bangkai
Semata2 nak 'ayam'kan aku

Rerupanya betul..
Babai semalam tu babai betul...
Dia dapat keje baru..
Yang lebih baik..
Tawaran yang lebih HEBAK!!
Dan aku...ble plak buat taktau je sebab ingat ni 
Salah satu misi 'ayam' dia lagi..

Isk...Isk...sapa dah nak 'ayam'kan 
Aku pasni....
Lagi sedih dari dipulaukan tanpa sebab yang nyata..
Sob..sob..

Kawan  yang akan kurindui keSIOTtannya

The loss of a friend is like that of a limb. 
Time may heal the anguish of the wound, but the loss cannot be repaired.
It is the end of something simple and the beginning of everything else.
Don't cry because it's over. Smile because it happened.
I'm torn between what was and what could be.
You and I will meet again, When we're least expecting it, 
One day in some far off place, I will recognize your face,
I won't say goodbye my friend, For you and I will meet again. 
 May the best of everything be with you...



P/s: Saje aku nak wat si Irwan ni pilih...
nak muntah..or nak nanges..
Hehe...





2 comments:

apezs shah said...

takpe doakan terbaek utk dia dan diri hehe...:)

pena mata bulat said...

huhuhu....sengal