Wednesday, July 13, 2011

Bukan aku yang cite......Tapi aku x buat cite...

Cerita 1
Suami    : Kenapa Sayang menangis?
Isteri     : Saya telah baca sebuah buku. Sad endinglah bang..
Suami    : Buku apa?
Isteri     : Buku bank abanglah..

Cerita 2
Aderla sorang lelaki datang ke sebuah rumah untuk meminta
derma. Derma untuk rumah orang-orang tua. seorang budak pun membuka pintu.
budak : derma ape bang?
lelaki : derma untuk rumah orang-orang tua. adik ada apa-apa untuk
             didermakan?
budak : nanti jap.saya ambilkan atuk saya.
lelaki  : ?????

Cerita 3
Tunang Farid, Siti, menelefonnya untuk memutuskan pertunangan mereka.
Farid  : Mengapa?
Siti     : Saya dah bosan ngan awak. saya dah ada teman baru. Sebelum tu
              awak mesti kembalikan semua gambar saya.
Farid  : Ok. Tapi saya tak ingatlah yang mana satu gambar awak, Nanti awak
             pilihlah sendiri. Yang selebihnya kembalikan kepada saya.
Siti     : Erkkkkkk…….. Benci ………

Cerita 4
Seorang posmen yang datang menghantar surat .
” Assalamualaikum ”
” Walaikumsalam ”
” Ni rumah encik Sameon ye?
” Ya saya”
” Poning kepala saya mencari alamat rumah encik ni ”
” Buat susah aje encik nie! Apsal tak pos aje?”

Cerita 5
Sebaik sahaja mengambil tempat duduk di ruang menunggu sebuah klinik,
Shan terpandang Amin sedang menangis teresak-esak. Dia segera mendekati
Amin. : Shan Kenapa menangis?
Amin  : Saya datang untuk ujian darah.
Shan  : Awak takut ke?
Amin  : Bukan itu sebabnya. Semasa ujian darah dijalankan, mereka
telah terpotong jari saya.
(Mendengarkan penjelasan Amin, Shan menangis.)

Amin  : Eh, kenapa pula awak menangis?Shan : Saya datang untuk ujian air kencing…


P/s: Saje nak tayang template baru.....lalala

4 comments:

PinKy MoMMa said...

hahahaha sudah hilang itu purple purple ;)

bertukar kepada biru..adakah ini pembawakan mommy?
aduh mommy selim je ni yg ai jelessss ni! ;)

al-lavendari said...

kelakar terutamanya yang no. 1

tapi yg no. 5 tu saya sikit konfius .. kenapa amin tanya dan amin yang jawab ?

mr.D said...

hahhahahahaah..lwak la..XD

Unknown said...

PM: xyah jeles2 la...baby ni memang kecik..tu le masalahnya....doc pun dah check banyak kali..nape kandungan kecik...padahal sume ok je...

AL: saya copy paste je..tu yang jadi berterabur sket tu...bz2 nak jugak update...padn muka...hehe

MD: hehe