Monday, October 22, 2012

Manyak susah mau update!

S
elamat petang kawan2...Ye...Ye...saya tau....saya telah mengabaikan blog ni lama sangat...even saya sendiri rasa x selesa....sehinggakan 'AKU' yang biasa pun dah tukar jadi 'SAYA'...Seminggu yang lepas anak2 kembali demam....satu demam+batuk+selsema...satu lagi demam campak...dengan ketiadaan En Dadi untuk Rescue Rangerskan saya..maka...terpaksa sekali lagi saya bertindak sebagai SuperMAMI..

Bukan x serba salah...terutama bila saya sangat teringatkan KAW2 orang semua....Apa...ingat saya x reti rindu ke....Tapi asal baru nak type password je...konfom ada yang ngah melalak...jatuh....or uk-uk....Memanglah sangat x senang saya dibuatnya....



Hampir tiga minggu berturut2 saya memandai2 bercuti-kerja-cuti-cuti-cuti-dan kerja balik macam kompeni abang kandung yang punya....makanya hari ni lah saya baru dapat berkesempatan untuk menaip semula....Hmm...nampaknya azam saya tahun ni nak improvekan kerajinan saya menaip entri x termakbul lagi....kena la anjak untuk taun depan pulak....Hewhewhew....*bajetgelakganasalaHitler...

Full stop lah....otak ngah berkarat x tahulah nak tulis apa....Sekian, terima kasih kerana membaca

8 comments:

PinKy MoMMa said...

macam kompeni abg kandung tu macam biasa buat jer dulu hahaha...

tak pe harap boss faham...jgn dia buat muka tak cantik sudah la huhu

illy ariffin said...

azam baru :) chaiyok!!

boni kacak said...

hahahaha..takpe2.. dahulukan mana yang penting dulu :)

faiq said...

taipkan utk aku skali..aku pun malas gak..hehe

Nini D.. said...

kalo kampeni abg ko..kompem lagik sakan ko cuti rasanya :)

xpe..pelan2...memang tengah musim agaknya sekarang nih.aku pon dah 2 hari demam

HanisLazimAndTheShaklee said...

akhirnyaa..rendu ku terubat..hihi

Lyaa Suriany said...

tak pe la
family first kan akk
hehe

محمد رازيق said...

hehe. sambung tulis balik. salam kenal